PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 4 | 94--95
Tytuł artykułu

Informacja z pierwszej ręki

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na szczególną cechą handlu hurtowego jaką jest niewielka aktywność reklamowa. Omówiono kanały docierania informacji o produkcie do klienta. Podkreślono rolę osobistych kontaktów między pracownikami hurtowni a detalistami w przekazywaniu informacji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
94--95
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116444

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.