PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 30--33
Tytuł artykułu

Kaprys czy konieczność

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia kwestię dotyczącą inwestowania w reklamę medialną, w trakcie dekoniunktury rynkowej - gdy firmy borykają się z trudnościami finansowymi. Autor charakteryzuje wybrane branże, dla których potencjalna egzystencja bez reklamy zakończyłaby się bankructwem.
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116560

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.