PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 38--39
Tytuł artykułu

Media kombinowane

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia nową metodę planowania kampanii multimedialnych - Matrix. Jest to precyzyjne narzędzie planowania i kupowania czasu i przestrzeni w mediach zarówno tradycyjnych jak i nowych. Pomaga również optymalizować efekty akcji pozamedialnych.
Rocznik
Numer
Strony
38--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116562

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.