PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 1 | 12--13
Tytuł artykułu

Zdobyć i utrzymać

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule Boston Consulting Group charakteryzuje bariery, które napotykają banki chcące maksymalizować swoje przychody. Są to m.in. : niedostateczna skłonność do korzystania z usług bankowych i utrzymanie zainteresowanego klienta. Eksperci z BCG przytaczają metody pokonywania barier (programy lojalnościowe, kluby klienta, plan finansowy, produkty affinity).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116571

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.