PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 102--105
Tytuł artykułu

Tenisówki zamiast kapci

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor analizuje rynek polskiej, markowej odzieży sportowej. Ukazuje i charakteryzuje podejście do biznesu takich potentatów tej branży na polskim rynku jak Adidas i Nike. Możemy tu również znaleźć udziały poszczególnych marek (Adidas, Nike, Puma, Reebok i in.) w polskim rynku markowej odzieży sportowej.
Rocznik
Numer
Strony
102--105
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116610

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.