PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 106
Tytuł artykułu

Punkt podsłuchu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor rozwodzi się nad kwestią, czy wydawanie pieniędzy na badania potrzeb i satysfakcji klientów jest zawsze efektywne? Zostają tu ukazane alternetywne metody zbierania takowych informacji poprzez własnych pracowników.
Rocznik
Numer
Strony
106
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116611

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.