PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 3 | 88--90
Tytuł artykułu

Marketing partyjny

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor traktuje poszczególne partie polityczne jak graczy rynkowych, a ich elektorat jak klasycznych klientów. Na przykładzie klęski Unii Wolności autor podkreśla znaczenie jakie w tzw. marketingu partyjnym odgrywa marka, brand (nazwa partii). Mamy tu wnikliwą analizę klęski w/w partii w w wyborach parlamentarnych 2001.
Rocznik
Numer
Strony
88--90
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116642

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.