PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 16--18
Tytuł artykułu

Krótszy dystans

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza problematykę znaczenia public relations w działaniach wspierających budowę wizerunku przedsiębiorstwa. Autorka rozgranicza działania w zakresie PR, które mają budować wizerunek i atmosferę wokół firmy, od działań promocyjnych - BTL, które nastawione są na zwiększenie sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116688

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.