PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 5 | 22--23
Tytuł artykułu

Pionierska implementacja Category Management w BAT Polska

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polski rynek detaliczny charakteryzuje coraz ostrzejsza konkurencja i niższe ceny. British American Tobacco (BAT) Polska zamierza osiągnąć znaczące umocnienie pozycji rynkowej dzięki profesjonalnym usługom w dziedzinie Category Management (CM), w tym tworzeniu planogramów dla swoich partnerów handlowych. Ważnym aspektem jest wdrożenie wsparcia informatycznego ułatwiającego współpracę nad projektami CM z kluczowymi sieciami handlowymi. W ramach tych projektów optymalizowany będzie asortyment i wykorzystanie przestrzeni sprzedażnej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--23
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116740

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.