PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 5 | 54--56
Tytuł artykułu

Informacyjne podstawy zarządzania sprzedażą

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na rolę informacji jako podstawowego źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji pod koniec 2001 roku na temat działań przedsiębiorstw w obszarze gromadzenia i przetwarzania informacji dla potrzeb zarządzania sprzedażą.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116742

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.