PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 16--24
Tytuł artykułu

Jak być konkurencyjnym?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Raport na temat środkowoeuropejskich firm produkcyjnych z badań firmy Deloitte & Touche - ich szanse i zagrożenia. Mając na względzie rozwój firmy i dążenie do uzyskania przewagi konkurencyjnej zwrócić trzeba szczególną uwagę na pięć podstawowych tematów: strategia działania firmy, zarządzanie łańcuchem dostaw, produkcja, klienci, kadry. W niniejszej części relacji z raportu skupiono się na kwestii, jak opracować strategię firmy na rzecz poprawy wydajności pracy. Podstawową sprawą jest sformułowanie i realizacja długoterminowej, obejmującej 10-20 lat strategii konkurowania na światowym rynku.
Rocznik
Numer
Strony
16--24
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116901

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.