PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 47--50
Tytuł artykułu

Tajemniczy klient wkracza do badań

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W porównaniu z badaniami satysfakcji, metoda Mystery Shopping znane w Polsce także pod nazwą Tajemniczy Klient jest mniej popularna. Przedstawiono zasady przystąpnienia do prac nad projektem oraz przeprowadzania obserwacji i sporządzania kwestionariuszy audytu. Poruszono również kwestie etyczne badania oraz zwrócono uwagę na jego korzyści i wady.
Rocznik
Numer
Strony
47--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116948

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.