PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 51--53
Tytuł artykułu

Mailing wizytówką firmy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
E-mailing jest najtańszą i jedną z najbardziej efektywnych form marketingu interaktywnego. Aby prawidłowo korzystać z możliwości, jakie stwarza wykorzystanie przesyłki bezpośredniej trzeba uważnie przyjrzeć się każdemu z elementów, składających się na tę formę komunikacji z klientem (dobrze dobrana baza danych, elementy samej przesyłki). Autor przedstawia główne kryteria oceny mailingu oraz receptę na unikanie błędów.
Rocznik
Numer
Strony
51--53
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116949

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.