PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 3 | 4--8
Tytuł artykułu

Segmentacja społecznych kohort

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Doświadczenia amerykańskich specjalistów pokazują, że segmentacja, uwzględniająca jedynie różnice między pokoleniami, zwykle nie pozwala na skuteczny dobór strategii marketingowej. Działaniem, pozwalającym na skuteczniejsze wyłonienie interesujących grup konsumentów w oparciu o kryterium wieku, jest kohorta. Przedstawiono proces kształtowania się kohorty oraz fundamentalne grupy konsumentów w Europie. Autorzy podkreślają konieczność wyróżniania tego rodzaju społecznego podziału w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
4--8
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116960

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.