PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 3 | 45--47
Tytuł artykułu

BTL - promocja i przesyłka

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Do komunikacji bezpośredniej, czyli powszechnie zwanego Belowe-the-line (BTL) zaliczamy cały szereg narzędzi. W przypadku marketingu bezpośredniego, by mógł być efektywny, zawsze zacząć trzeba od właściwego ich doboru. Wyróżniono dwie sztandardowe kategorie: promocję konsumencką i przesyłkę bezpośrednią, oraz elementy, na które trzeba zwrócić uwagę podczas przygotowywania tych narzędzi.
Rocznik
Numer
Strony
45--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116963

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.