PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 4 | 4--6
Tytuł artykułu

Barometr kondycji marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Światowa agencja DDB Woldwide zaproponowała nowatorskie podejście w dziedzinie badania marek o nazwie Brand Capital. Jest to swego rodzaju barometr kondycji marki i jej otoczenia konkurencyjnego, pozwalający analizować sytuację marki zarówno na rynkach lokalnych jak i na rynku globalnym. Autor przedstawia trzy filary analizy Brand Capital: związek z marką, percepcja marki, styl życia konsumentów.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
4--6
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116966

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.