PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 4 | 30--33
Tytuł artykułu

Marketing partnerski na rynku B2B (cz.I)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor precyzyjnie określa czym marketing partnerski różni się od podejścia tradycyjnego (przede wszystkim tworzeniem wartości we współpracy między producentem a klientem, a następnie jej podziałem między obie strony) oraz co daje on producentom (m.in. możliwość oceny klientów nie na podstawie pojedynczych transakcji, ale łącznej wartości zakupów z całego okresu aktywności nabywczej). Przedstawia też na czym polega łąńcuch partnerstwa (wewnątrz i na zewnątrz firmy), a także, jak wyglądają procesy wdrożeniowe (technologie) tego typu działań marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116967

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.