PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 4 | 16--18
Tytuł artykułu

Aby sprzedać nie całkiem dorosłym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Planując wprowadzenie na rynek nowego produktu nastoletniej i jeszcze starszej młodzieży, należy rozpatrzeć wszystkie elementy marketingu-mix. Najważniejszym instrumentem komunikacji jest reklama kształtująca popyt i budująca markę. Cały przekaz musi być jednak ściśle powiązany z projektem graficznym marki i częścią komunikacyją opakowania.
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116970

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.