PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 8--11
Tytuł artykułu

Marki własne handlowych gigantów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyróżnikiem strategii międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce staje się dzisiaj dynamiczny rozwój marek własnych. Autor podejmuje temat rozważając jakie szanse, zagrożenia i korzyści niosą marki własne handlowych gigantów dla poszczególnych uczestników rynku, a więc samych sieci, producentów i konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
8--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116975

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.