PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 31--33
Tytuł artykułu

Klienci, w których warto inwestować

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Identyfikacja kluczowych klientów jest pierwszym krokiem w budowie strategii CRM. Jedną z najpopularniejszych metod identyfikacji klientów, w których warto inwestować jest wykrzystanie tzw. macierzy identyfikacji i selekcji.
Rocznik
Numer
Strony
31--33
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116978

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.