PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 41--43
Tytuł artykułu

Siła i słabość badań jakościowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obszary wykorzystania metodologii jakościowych badań rynkowych to przede wszystkim: wprowadzenie nowego produktu na rynek, badanie motywacji, psychograficzne badania segmentacyjne oraz badania taktyczne (weryfikacja konceptów produktu, reklamy, opakowania etc.). Pomimo pozornej przejrzystości, konkretnie postawionego celu badawczego, jest jednym z badań najtrudniejszych.
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116979

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.