PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 5052
Tytuł artykułu

Dla kogo marketing partnerski (cz.II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing partnerski nie dla wszystkich przedsiębiorstw jest jednakowo atrakcyjny. Powinien szczególnie zainteresować firmy z branż o wysokich kosztach stałych. Zwiększenie lojalności klientów zapewnia stałe przychody niezbędne do finansowania inwestycji długookresowych. W artykule przedstawiono zagadnienia, na które należy zwrócić uwagę wprowadzając marketing partnerski.
Rocznik
Numer
Strony
5052
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116980

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.