PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 53--55
Tytuł artykułu

Jak telefon służy sprzedaży

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek polski coraz częściej i coraz chętniej korzysta z telefonu jako narzędzia podnoszącego zarówno wielkość jak i wartość sprzedaży. Przedstawiono formy sprzedaży przez telefon: telesprzedaż pasywną i telesprzedaż aktywną. Decydując się na włączenie telefonu do strategii sprzedażowej firmy warto poznać możliwości, jakie niesie ze sobą to bardzo szybkie narzędzie, jak i zagrożenia, jakie może stworzyć.
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116981

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.