PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 11 | 17--21
Tytuł artykułu

Pytanie o zdanie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przechodzi krok po kroku przez kolejne etapy badania satysfakcji pracowników w firmie, podając szereg cennych wskazówek oraz informując o zagrożeniach, których powinniśmy unikać. W załączniku przedstawiono przykład kwestionariusza do badania opinii pracowników.
Rocznik
Numer
Strony
17--21
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116983

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.