PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 3 | 101--116
Tytuł artykułu

Zarządzanie relacjami z klientem

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł opisuje wyniki badania przeprowadzonego przez autora na wiosnę 2003 r., celem którego było wykazanie zależności między kulturą organizacyjną a wprowadzaniem zmian związanych z wdrożeniem projektu informatycznego. Ukazuje również potrzebę rozróżnienia zagadnień związanych z wdrożeniem sposobu kierowania organizacją oraz nowoczesnym narzędziem wspierającym podejmowanie decyzji, jakim jest zarządzanie relacjami z klientem.
Rocznik
Numer
Strony
101--116
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117219

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.