PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 3 | 6--12
Tytuł artykułu

Proces tworzenia wartości w relacjach partnerskich na rynkach przemysłowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W latach ostatnich tworzenie wartości dla klienta należy do podstawowych działań strategicznych przedsiębiorstw opartych na nowych technologiach. Firmy takie coraz częściej oferują tzw. wartość dla klienta w miejsce produktu. Dlatego też istotne staje się dla nich zagadnienie wyznaczania potencjalnej wartości oferty własnej oraz opanowanie sposobów i technik zwiększania jej w przyszłości.
Rocznik
Numer
Strony
6--12
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117253

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.