PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 3 | 87--89
Tytuł artykułu

Dobre perspektywy : Odzież sportowa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Segment odzieży sportowej staje się coraz ważniejszą częścią branży odzieżowej. Staje się tak głównie w wyniku aktualnych trendów w modzie a także lansowaniu sportowego trybu życia i spadku zakupów odzieży klasycznej. W Polsce rynek ten podzielony jest pomiędzy czterech najważniejszych, zagranicznych producentów (Reebok, Puma, Adidas, Nike). Natomiast w niszach rynkowych, bazując na współpracy z klubami sportowymi, starają się funkcjonować polscy wytwórcy.
Rocznik
Numer
Strony
87--89
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117264

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.