PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 45--48
Tytuł artykułu

Badanie satysfakcji klientów biznesowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mierniki satysfakcji klientów są najbardziej przydatnymi wskaŤnikami liczbowymi w efektywnym zarzŃdzaniu firmŃ. Przedstawiono podstawowe cele przeprowadzania tych badań oraz techniki badawcze.
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117677

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.