PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 10 | 27--30
Tytuł artykułu

Kluczowe cele strategiczne polskich przedsiębiorstw uczestniczących w aliansie strategicznym : Wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaprezentowano wyniki oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autora w latach 2002-2003 na grupie 105 polskich przedsiębiorstw mających doświadczenie w zakresie zawierania aliansów strategicznych z innymi podmiotami gospodarczymi w różnych sferach funkcjonowania. Jednym z kluczowych zagadnień, objętych badaniem było określenie najważniejszych celów strategicznych polskich przedsiębiorstw realizowanych w ramach zawartego aliansu strategicznego. Porównano je z wynikami wybranych badań empirycznych przeprowadzonych na świecie w zakresie celów przedsiębiorstw uczestniczących w aliansie strategicznym.
Rocznik
Numer
Strony
27--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117824

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.