PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 10 | 38--39
Tytuł artykułu

Marka produktu a znaki jakości

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonano charakterystyki pojęć znaki jakości i marka produktu. Zwrócono uwagę na dualizm polegający na tym, że każdy znak jakości jest marką, a jednocześnie jedną z jego podstawowych ról jest wzmacnianie marek produktów, na których jest umieszczany.
Rocznik
Numer
Strony
38--39
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117827

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.