PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 7 | 26--29
Tytuł artykułu

Ankiety internetowe w badaniach marketingowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wykorzystanie internetu do badań marketingowych staje się jednym z nowych sposobów usprawniania procesu badawczego. Omówiono ankiety wyróżnione ze względu na rodzaj wykorzystywanej technologii internetowej: oparte na technologii poczty elektronicznej (ankieta e-mail, ankieta "disk by e-mail), oparte na technologii WWW (bazujące na statyczych i dynamicnych dokumentach HTML) oraz system CAWI (Computer Assisted Web Interviewing).
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.