PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 9 | 38--43
Tytuł artykułu

CSR: rynkowe zasady, socjalne cele

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
2/3 konsumentów europejskich kupuje produkty, kierując się ich wizerunkiem społecznym, a 1/5 jest gotowa zapłacić więcej za produkt ze słusznym przesłaniem w tle. Autorzy zastanawiają się czy zmierzamy w kierunku korporacyjnego socjalizmu.
Rocznik
Numer
Strony
38--43
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000118298

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.