PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 9 | 16--22
Tytuł artykułu

Doskonalenie jakości usług w administracji publicznej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono niektóre sposoby doskonalenia jakości usług w administracji publicznej (samorządowej i państwowej). Scharakteryzowano systemy zarządzania jakością, metodę reengineeringu, benchmarking, program Best Value, samoocenę CAF (Common Assessment Framework) oraz program Charter Mark.
Rocznik
Numer
Strony
16--22
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000118454

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.