PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 9 | 34--41
Tytuł artykułu

Rozwój handlowych obiektów wielkopowierzchniowych w Polsce, w świetle ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono przepisy nowej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 roku. Przewiduje ona konieczność obowiązkowego sporządzania planu miejscowego dla obszarów, na których przewidziane jest rozmieszczenie obiektów handlowych o powierzchni sprzedażowej powyżej 2000 metrów kwadratowych. Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych w połowie 2002 roku przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji dotyczących rozpoznania problemów związanych z opracowaniem analizy i prognozy skutków budowy wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Rocznik
Numer
Strony
34--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000118456

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.