PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 1 | 40--42
Tytuł artykułu

Za chwilę dalszy ciąg podwyżek

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy zapowiadana przez telewizję podwyżka opłat za reklamy spowoduje ucieczkę reklamodawców do innych mass mediów? Zwrócono uwagę, że dopasowanie naszego prawa do unijnej dyrektywy o telewizji zmieni zasady przerywania filmów reklamami.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
40--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000118642

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.