Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W rozwiniętych gospodarkach rynkowych widoczny jest trend utrzymywania nie tylko bezpośrednich i interaktywnych form komunikacji z klientem, ale również traktowania go po partnersku w relacjach z przedsiębiorstwem. Znaczące jest dążenie do nadania tym relacjom formy stałej, permanentnej. Omówiono transformację z zarządzania sprzedażą do zarządzania związkami z klientem. Przedstawiono system celów klubu klientów.
Twórcy
autor
Bibliografia
- [1] BRUHN M., Marketing, Gabler, Wiesbaden 1997.
- [2] SIMON H., HOMBURG Ch., Kundenzufriedenheit. Konzepte-Methoden-Erfahrungen, Wiesbaden 1995.
- [3] DOLIŃSKI D., Psychologia reklamy, Agencja Reklamowa AIDA, Wrocław 1998.
- [4] PECK H., PAYNE A., CHRISTOPHER M., CLARK M., Relationship Marketing, Butterworth-Heinemann, Oxford 1999.
- [5] ERNST Ch., Kundenorientierung: Service muss geplant werden, „Sozialmanagement", 6 Jg., Nr 6, 1996.
- [6] PINE B.J., Mass Customization: The New Frontier in Business Competition, Harvard Business School Press, Harvard, MA, 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119158