PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1 | 38--41
Tytuł artykułu

Zarządzanie relacjami z klientelą - próba zmniejszenia dystansu między organizacją a jej klientami

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W rozwiniętych gospodarkach rynkowych widoczny jest trend utrzymywania nie tylko bezpośrednich i interaktywnych form komunikacji z klientem, ale również traktowania go po partnersku w relacjach z przedsiębiorstwem. Znaczące jest dążenie do nadania tym relacjom formy stałej, permanentnej. Omówiono transformację z zarządzania sprzedażą do zarządzania związkami z klientem. Przedstawiono system celów klubu klientów.
Rocznik
Numer
Strony
38--41
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • [1] BRUHN M., Marketing, Gabler, Wiesbaden 1997.
  • [2] SIMON H., HOMBURG Ch., Kundenzufriedenheit. Konzepte-Methoden-Erfahrungen, Wiesbaden 1995.
  • [3] DOLIŃSKI D., Psychologia reklamy, Agencja Reklamowa AIDA, Wrocław 1998.
  • [4] PECK H., PAYNE A., CHRISTOPHER M., CLARK M., Relationship Marketing, Butterworth-Heinemann, Oxford 1999.
  • [5] ERNST Ch., Kundenorientierung: Service muss geplant werden, „Sozialmanagement", 6 Jg., Nr 6, 1996.
  • [6] PINE B.J., Mass Customization: The New Frontier in Business Competition, Harvard Business School Press, Harvard, MA, 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119158

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.