PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 10 | 12--15
Tytuł artykułu

Wizerunek jako opoka

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby o wizerunku naszej firmy nie decydowały przypadkowe spotkania, plotki i zasłyszane opowiastki, warto zrobić wysiłek i wykreować go w sposób świadomy i systematyczny samemu. W tym kontekście przedstawiono jakie znaczenie dla firmy ma wizerunek oraz czynniki determinujące wizerunek firmy i jej produkty. Omówiono metody mierzenia wizerunku.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119378

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.