PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 11 | 27--28
Tytuł artykułu

GIS lokalizuje punkt sprzedaży

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Informacje marketingowe w połączeniu z danymi geograficznymi ułatwiają efektywne zarządzania procesem sprzedaży i siecią dystrybucyjną organizacji. GIS (Geographic Information System) pozwala na uzyskanie odpowiedzi na wiele pytań stawianych codziennie przez osoby odpowiedzialne za prawidłowe działanie i rozwój sieci sprzedaży - gdzie mieszkają moi klienci, gdzie mogć pozyskać nowych, które rejony są atrakcyjne, a które nie, czy moja sieć dystrybucyjna działa optymalnie? System umożliwia odkrywanie zależności przestrzennych niewidocznych w zestawach danych zebranych w tabelki.
Rocznik
Numer
Strony
27--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119394

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.