PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 11 | 54--56
Tytuł artykułu

SWOT dla e-mailingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele firm badawczych twierdzi, iż e-mailing jest najskuteczniejszym i najtańszym narzędziem promocji w internecie. Toteż przedsiębiorstwa planujące tam kampanię marketingową powinny rozważyć jego zastosowanie jako jednego z narzędzi komunikacji. Autor wymienia mocne strony i słabe strony e-mailingu oraz wynikające z jego zastosowań szanse i zagrożenia.
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119400

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.