Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono przedsięwzięcia promocyjne zrealizowane przez firmę Michelin w latach 1891-1930. Stwierdzono, że korespondują one ze współczesnymi instrumentami promocji. Można w nich odnaleźć promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- [1] BEQUERT G., [1967], Hommage aux fréres André et Edouard Michelin, CNOF, „Revue mensuelle de 1'organisation", nr 10.
- [2] DARMON O., (1997), Le grand siécle de Bibendum, Editions Hoëbeke, Paris.
- [3] HARP S.L., (2001), Marketing Michelin. Advertising and Cultural Identity in Twentieth-Century France, Baltimore and London: Johns Hopkins University Press.
- [4] MARTYNIAK Z., (2002), Historia myśli organizatorskiej. Wybitni autorzy z zakresu organizacji i zarządzania w pierwszej połowie XX w., Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
- [5] Michelin Polska, (1999), http://www.michelin.pl/grupa/ pll303.htm.
- [6] Podstawy marketingu (2003), pr. zbior, pod red. J. ALTKORNA, wyd. IV zm. i posz., Instytut Marketingu, Kraków.
- [7] RIBEILL G., (1990), Le systeme social Michelin, Un essai de dissection, conference paper, La Villette conference, „Cultures locales et practiques scientifiques," Paris, May.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119456