PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1 | 34--37
Tytuł artykułu

Przywiązanie ponad lojalność

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badanie satysfakcji klientów i jakości usług w podejściu prezentowanym w CustomerCommitments przeobraziło się w badania relacji z klientaem, wartości tego klienta i siły jego przywiązania do produktów i usług. Model CustomerCommitments dostarcza informacji, które pozwalają zarządzać strategią firmy na poziomie trzech wymiarów: zarządzania relacjami z klienten (CRM), strategicznego zarządzania wartością firmy oraz zarządzania procesami (jakością).
Rocznik
Numer
Strony
34--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119562

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.