PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 2 | 33--39
Tytuł artykułu

Analiza ryzyka w marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele planów marketingowych, publikacji i wykadów z dziedziny marketingu rozpoczyna się od otoczenia i dynamiki jego zmian. Taki punkt wyjścia umożliwia dyrektorom marketingu czy kierownikom marek określanie celów sprzedaży i budżetów marketingowych. Systematycznym procesem pomiaru i oceny wydarzeń w otczeniu firmy jest analiza ryzyka marketingowego (marketing risk analysis). Omówiono kolejno etapy pomiaru ryzyka w marketingu.
Rocznik
Numer
Strony
33--39
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119576

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.