PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 11 | 11--13
Tytuł artykułu

Wiedza w strategii konkurencji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz z rozwojem nowych kierunków w zarządzaniu takich, jak zarządzanie wiedzą, pojawiają się możliwości formułowania strategii konkurencji w oparciu o wiedzę organizacyjną. Artykuł przedstawia wiedzę organizacyjną jako fundament do budowania strategii firmy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119698

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.