PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 4 | 20--23
Tytuł artykułu

Źródła lojalności

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing lojalnościowy wykorzystuje wiele zasad funkcjonowania człowieka opisywanych przez psychologów wpływu społecznego, m.in. poczucie zobowiązania (reguła konsekwencji). I tak wciągnięcie konsumenta do gry zbierania punktów owocuje długofalowymi skutkami. Omówiono psychologiczne aspekty lojalności. Przedstawiono wyniki z badań, jaki jest stosunek uczestników do programów.
Rocznik
Numer
Strony
20--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119954

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.