PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 2 | 49--51
Tytuł artykułu

Grać po partnersku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono różnice między marketingiem partnerskim i transakcyjnym. Marketing transakcyjny nastawiony jest na skuteczność zawierania pojedynczych transakcji z klientami. Marketing związków, zajmuje się budowaniem długoterminowych związków z klientami. Rosnąca konkurencja w polskim sektorze bankowym przyczyni się do przechodzenia polskich banków w kierunku wykorzystania w ich działalności marketingu partnerskiego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120098

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.