PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 9 | 19--22
Tytuł artykułu

Pomiar satysfakcji klienta w administracji publicznej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest przedstawieniem procesu pomiaru satysfakcji klienta w środowisku sektora publicznego. Opisuje metody określania właściwości satysfakcji klienta oraz niektóre podejścia do zbierania wśród klientów danych dotyczących postrzegania przez nich jakości.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120162

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.