PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 12 | 25--32
Tytuł artykułu

Certyfikat systemu jakości a wizerunek firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wizerunek, marka, jakość, odpowiedzialność, to słowa kluczowe w budowaniu właściwej komunikacji firmy z otoczeniem. Dzisiaj klient ma coraz szerszą wiedzę, wie, czego potrzebuje. Wizerunek firmy zapewniającej o przestrzeganiu organizacyjnych standardów jakości, jest zdecydowanie bardziej pozytywny niż tych, które nie udowadniają swego profesjonalizmu, dlatego też certyfikat systemu jakości jest coraz częściej poprawnie rozumiany przez klientów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.