PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 12 | 38--40
Tytuł artykułu

Koncepcja Customer Relationship Management jako instrument poprawy jakości obsługi klienta w stomatologii

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem, to sposób prowadzenia przedsiębiorstwa, polegający na budowaniu długotrwałych, partnerskich relacji z klientem. Kształtowanie się nowego systemu opieki zdrowotnej, sprawia, iż w sektorze tym pojawia się konkurencja oraz walka o pacjenta. Gabinety stomatologiczne, funkcjonując w nowych warunkach, zaczynają stosować działania z zakresu marketingu w celu zdobycia nowych klientów lub zatrzymania obecnych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120174

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.