PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 4 | 15--19
Tytuł artykułu

Programy motywacyjne dla pośredników

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Programy lojalnościowe skierowane do pośredników w kanałach dystrybucji nazywane są programami motywacyjnymi lub programami partnerskimi. Do tej pory narzędziami powszechnie stosowanymi w celu uhonorowania lojalności pośredników były różnego rodzaju systemy rabatowe, akcje promocyjne, konkursy, przekazywanie pośrednikom wyposażenia oraz materiaów promocyjnych. Narzędzia te mają jednak charakter krótkookresowy i - co należy uznać za ich największą słabość - są łatwe do skopiowania przez konkurencję. Omówiono etapy tworzenia programów motywacyjnych, decydujące o ostatecznym wyglądzie i sposobie funkcjonowania programu.
Rocznik
Numer
Strony
15--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120323

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.