PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 5 (146) | 46--51
Tytuł artykułu

Vuitton - sposób na zyski

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono najbardziej zyskowną i luksusową markę świata - Vuitton. Roczna sprzedaż tej marki sięga 3,8 mld USD, przewyższając dwukrotnie wyniki największych konkurentów - Prady oraz Gucciego, działu Gucci Group. W ciągu ostatnich dwóch lat kiedy branża przeżywała kłopoty wywołane ogólnoświatową recesją, koncern utrzymał dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży i najwyższą marżę operacyjną w sektorze.
Rocznik
Numer
Strony
46--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120346

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.